Orders

ORDER INFORMATION

Copies of Paco’s Gift / El Regalo de Paco may be ordered  by email or by sending a written request along with  payment to:

Sharon Moore Myers
686 Coaling Road
Troutville, Virginia 24175 USA.

Please include the following items:
Printed name, street address, city, state, country, and zip code and telephone number
Check or money order payable to Sharon Myers for US $19.95 per book plus $3.00 for shipping and handling per book.
**U.S. residents include  (Total: US $22.95 per book)
For international shipping, please add $6.00 per book sent outside the United States.

To purchase prints of artwork from Paco’s Gift/El Regalo de Paco and greeting cards email SharonOnARollgmail.com for more information. Please type Paco’s Gift/El Regalo de Paco in the subject line.

In honor of my brothers, Jerry and Amon, Paco’s Gift / El Regalo De Paco is available on CD and cassette tape for the visually impaired.


INFORMACIÓN SOBRE COMO ORDENAR

Copias de Paco’s Gift/El Regalo de Paco pueden ser ordenadas a través de la siguiente página web: www.onaroll.org o enviando un pedido por escrito a la autora:

Sharon Moore Myers
686 Coaling Road
Troutville, Virginia 24175 USA.

Por favor adjunte su nombre y apellido en letra de imprenta, dirección, ciudad, estado, país y código postal. Puede usted enviar un cheque o giro a nombre de la autora a la dirección indicada más arriba por la suma de US $19.95 dólares por libro, más US $3.00 para cubrir los gastos de envío por cada libro que desee.  (Total: US $22.95 por libro) Por favor agregue US $6.00 por libro, para envíos fuera de los Estados Unidos.

La información sobre como adquirir copias de Paco’s Gift/El Regalo de Paco y tarjetas de saludo puede ser encontrada en la página web. Por favor incluya la frase Paco’s Gift/El Regalo de Paco en el renglón de asunto en los correos electrónicos que envíe a: SharonOnARollgmail.com

En Memoria de mis hermanos Jerry y Amon, El Regalo De Paco está también disponible en disco compacto y cinta cassette para las personas con discapacidad visual.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *